150+

سازمان و ادارات همکار

1151+

متر بنر آنلاین فوری چاپ شده

20+ نوع

تنوع خدمات

6+ سال

تجربه کاری

مزایای سفارش چاپ بنر آنلاین، فوری و ارزان در لوتوس

چاپ دیجیتال لوتوس

 ارسال در کوتاهترین زمان ممکن

پس از سفارش چاپ بنر آنلاین، فوری و ارزان ، تا حد امکان در سریعترین زمان آن را آماده نموده و تحویل مامور ارسال میدهیم. امکان ارسال چند ساعته در تهران و کرج وجود دارد.

چاپ دیجیتال لوتوس

استفاده از رول با کیفیت عالی

در انجام چاپ بنر آنلاین، فوری و ارزان، از رول های استاندارد استفاده میکنیم. امکان چاپ بنر در ابعاد مختلف و بسیار بزرگ نیز وجود دارد.

چاپ دیجیتال لوتوس

ثبت سفارش و برآورد هزینه آنلاین

به راحتی و با چند کلیک سفارش خود را در سایت چاپ بنر فوری لوتوس بصورت آنلاین ثبت نموده، با وارد نمودن جزئیات، از قیمت کار اطلاع حاصل کنید و فایل موردنظر برای چاپ را آپلود نمایید. درصورتیکه طرح مورد نظر را ندارید، ما برای شما با هزینه مجزا طراحی آن را انجام میدهیم.

چاپ دیجیتال لوتوس

قیمت های استثنایی

ما کلیه سفارشهای چاپی شما را با یک چندم نرخ رسمی اتحادیه آماده و ارسال میکنیم. ما فقط ادعا نمیکنیم، نرخ رسمی اتحادیه برای سال 1401 را ببینید.

چاپ دیجیتال ارزان لوتوس

مختصری درباره چاپ بنر آنلاین، فوری و ارزان لوتوس

بنر چیست؟

یک بنر می تواند یک پرچم یا پارچه  باشد که دارای نماد، آرم، شعار یا پیام دیگری باشد.

بسته به نحوه استفاده از آن، بنر یک تصویر گرافیکی است که نام یا هویت یک مکان، شرکت و یا … را اعلام می کند (و اغلب در عرض صفحه وب پخش می شود) یا یک تصویر تبلیغاتی است. بنر کاربردهای متنوعی داشته، که از جمله مهمترین آنها بنر تسلیت، بنر خوشامدگویی، بنر راهنمایی، بنر تبلیغاتی، بنر اطلاعاتی، بنر برای سردر مغازه و فروشگاه و … می باشد.

بنرسازی یک هنر قدیمی است. بنرهای کلیسا معمولاً قدیس را نشان می دهند که کلیسا به او تقدیم شده است.

این کلمه از فرانسوی قدیم baniere (فرانسوی امروزی: bannière) گرفته شده است، از لاتین متأخر bandum، که از یک منبع آلمانی وام گرفته شده است (مقایسه کنید با گوتیک: 𐌱𐌰𐌽𐌳𐍅𐌰، رومی شده: bandwa). همزادگان عبارتند از bandiera ایتالیایی، bandeira پرتغالی، و باندرا اسپانیایی. منبع: ویکی پدیا

هر دو دستگاه برای چاپ های در ابعاد بزرگ استفاده میشوند، اما تفاوت آنها در این است که پلات تنها برای چاپ روی کاغذ، مقوا و گلاسه استفاده میشود، اما در بنر سیستم چاپ روی جنس پی وی سی و نایلونی می باشد.

کیفیت پلات به مراتب بهتر از بنر می باشد. لذا درصورتیکه کیفیت برای شما مهم است میتوانید چاپ پلات و لمینت آنلاین لوتوس استفاده کنید.

درصورتیکه سفارش شما ابعاد کمتری از A3 داراست، از خدمات پرینت رنگی ارزان و یا پرینت سیاه و سفید ما استفاده بفرمایید.

به طور کلی عرض دستگاههای بنر بسیار متغیر بوده و میتوان عرض های ۱۵۰ – ۱۸۰ – ۲۲۰ – ۲۵۰ – ۳۲۰ – ۵۰۰ – ۸۰۰ سانتی متر را با آنها چاپ نمود. طول چاپ بصورت نامحدود امکان پذیر می باشد. اغلب دستگاههای متداول در ایران با عرض 320 سانتی متر می باشند چرا که سایر عرضها نه تنها نیاز به محل بسیار بزرگی برای نگهداری دستگاه دارد، بلکه کارایی و طرفدار زیادی ندارد.

کیفیت چاپ بنر به عوامل متعددی نظیر نوع و تکنولوژی دستگاه بنر استفاده، جنس بنر که پی وی سی بوده اما گرماژ آن از 8 تا 18 اونس متفاوت است، نوع جوهرهای استفاده شده، سرعت چاپ (سریع، متوسط و کند) و سرویس شدن به موقع دستگاه و … بستگی دارد. مورد دیگر که در کیفیت چاپ بنر موثر است، نوع تکنولوژی هد دستگاه است که پاشش بزرگ دارد یا پاشش کوچک. دستگاههای پاشش کوچک کیفیت بالاتری داشته و از نظر سخت افزاری نیاز بیشتری دارند و سرعت چاپ آنها به علت کیفیت بیشتر، کمتر می باشد.

مجموعه چاپ لوتوس با در اختیار داشتن دستگاه های چاپ بنر قادر است انواع مختلف چاپ را بر روی بنر با جنسهای مختلف (ایرانی، خارجی) در ابعاد مختلف در اختیارتان قرار دهد.

درصورتیکه نیاز دارید بنرتان پانچ شود، حتما در سفارش این مورد را قید بفرمایید.

چاپ بنر آنلاین، فوری و ارزان

نظرات مشتریان

مدتهاست با لوتوس همکاری میکنم و به آنها سفارش اقلام مورد نیاز شرکت نظیر سربرگ، کارت ویزیت، فاکتور و … میدهم و همواره با کار با کیفیت و تحویل به موقع رضایت داشتم.

تراکت، بروشور و کاتالوگهای رستوران تحت فعالیتم رو به این مجموعه سپردم و رضایت داشتم.

بنده مدتها هست با لوتوس کار میکنم، سفارشات مدرسه رو براشون میفرستم و با قیمت مناسب و زمان سریع تحویل میگیرم.

کلیه چاپهای پلات و انجام لمینت آن را به لوتوس سپردم. نه تنها قیمت مناسبی دارند، بلکه از کیفیت و کار تحویلی نیز راضی بودم.

همکاری با سازمانها، ادارات، موسسات و مدارس

چاپ دیجیتال آنلاین لوتوس آماده عقد قرارداد با سازمان شما با توجه به متراژ و نیاز چاپ بنر آنلاین شما با قیمت توافقی با بهرین کیفیت و مناسبترین قیمت می باشد. با ما تماس بگیرید!

فرم ارسال پیام

3 + 1 = ?

چاپ دیجیتال لوتوس

برخی از مشتریان محترم چاپ دیجیتال لوتوس