150+

سازمان و ادارات همکار

1,519,157

صفحه پرینت رنگی ارزان آنلاین انجام شده

20+ نوع

تنوع خدمات

6+ سال

تجربه کاری

مزایای سفارش پرینت رنگی ارزان در لوتوس

چاپ دیجیتال لوتوس

 ارسال در کوتاهترین زمان ممکن

پس از سفارش چاپ پرینت رنگی ، تا حد امکان در سریعترین زمان آن را آماده نموده و تحویل مامور ارسال میدهیم. امکان ارسال سریع در شهرهای تهران و کرج وجود دارد.

چاپ دیجیتال لوتوس

استفاده از متریال با کیفیت عالی

هرگز برای کاهش قیمت از متریال درجه پایین استفاده نمیکنیم. استفاده از متریال مرغوب تاثیر به سزایی در کیفیت و ماندگاری محصول دارد. کاغذها و تونرهای استفاده شده از برندهای معروف بازار هستند.

چاپ دیجیتال لوتوس

ثبت سفارش و برآورد هزینه آنلاین

به راحتی و با چند کلیک سفارش خود را در سایت پرینت رنگی ارزان لوتوس بصورت آنلاین ثبت نموده، با وارد نمودن جزئیات، از قیمت کار اطلاع حاصل کنید و فایل موردنظر برای چاپ را آپلود نمایید.

چاپ دیجیتال لوتوس

قیمت های استثنایی

ما کلیه سفارشهای چاپی شما را با یک چندم نرخ رسمی اتحادیه آماده و ارسال میکنیم. ما فقط ادعا نمیکنیم، نرخ رسمی اتحادیه برای سال 1400 را ببینید.

چاپ دیجیتال ارزان لوتوس

مختصری درباره پرینت رنگی ارزان لوتوس

پرینت رنگی گزینه ای مناسب برای بهترین کیفیت چاپ می باشد. از آنجایی که برخی صفحات برای پرینت کیفیت مناسبی ندارند (مانند صفحاتی که از روی جزوه عکس گرفته شده است) با استفاده از دستگاه چاپ رنگی میتوان پرینت بهتری در اختیار داشت. تفاوت قیمت پرینت رنگی و سیاه سفید به دلیل همین کیفیت چاپ و همینطور بالاتر بودن قیمت دستگاه رنگی و مواد مصرفی آن ها می باشد. مجموعه چاپ لوتوس با استفاده از دستگاه های چاپ رنگی با کیفیت و همینطور مواد مصرفی مناسب در تلاش است تا همواره رضایت شما عزیزان را به دست آورد.

نکته ای که برای چاپ رنگی باید همواره مد نظر قرار بگیرد استفاده از چهار رنگ اصلی CMYK (آبی، قرمز، زرد و مشکی ) است که هنگام پرینت هر چهار رنگ اصلی در وضعیت مناسبی قرار داشته باشند تا نتیجه خروجی مناسب و مورد رضایت باشد.

مزایا و مزایای پرینت رنگی
کیفیت باور نکردنی
هزینه کم در حجم کم در مقایسه با چاپ سنتی.
نسخه های چندگانه یا انعطاف پذیری داده های متغیر.
زمان کوتاه.
نمونه سازی یا بازنگری مداوم آثار هنری.
حجم زیاد هزینه بیشتری دارد.
محدودیت های رنگ / جوهر

مجموعه چاپ لوتوس با در اختیار داشتن دستگاه های چاپ رنگی دیجیتال و جوهرافشان قادر است انواع مختلف چاپ را بر روی کاغذهای مختلف (تحریر، گلاسه، فتوگلاسه، کوتد) در ابعاد مختلف در اختیارتان قرار دهد.

نگران پرینت عکس های یادگاری خود نباشید، با پرینت رنگی با کیفیت بر روی انواع کاغذها می توانید همه عکس های یادگاری خود را به آلبوم خود اضافه کنید تا لحظه ها را با خیالی خوش مرور کنید.

علاوه بر چاپ بر روی کاغذهای گلاسه و فتوگلاسه می توان با لمینت کردن عکس ها ماندگاری بیشتری به آن ها بخشید.

معمولا پرینت رنگی دیجیتال در ایران توسط دستگاه محبوب برند کونیکا مینولتا استفاده میشود. معروف ترین و پرکاربردترین دستگاه فعلی مدل C452 می باشد. البته مدلهای بالاتری نیز وجود دارند، اما هزینه دستگاه و تعمیر و نگهداری آنها به مراتب بالاتر می باشد. برند زیراکس در حوزه پرینت رنگی خیلی در ایران معروف نبوده، اما در سالهای اخیر با واردات برخی از مدلهای آنها، اقبال خوبی در بازار کسب کرده است.

درصورتیکه قصد سفارش پرینت ارزانتر را دارید، میتوانید از صفحه پرینت سیاه و سفید ارزان دیدن بفرمایید. همچنین امکان سفارش پلات و لمینت آنلاین و بنر آنلاین نیز فراهم می باشد.

پرینت رنگی ارزان

نظرات مشتریان

مدتهاست با لوتوس همکاری میکنم و به آنها سفارش اقلام مورد نیاز شرکت نظیر سربرگ، کارت ویزیت، فاکتور و … میدهم و همواره با کار با کیفیت و تحویل به موقع رضایت داشتم.

تراکت، بروشور و کاتالوگهای رستوران تحت فعالیتم رو به این مجموعه سپردم و رضایت داشتم.

بنده مدتها هست با لوتوس کار میکنم، سفارشات مدرسه رو براشون میفرستم و با قیمت مناسب و زمان سریع تحویل میگیرم.

همکاری با سازمانها، ادارات، موسسات و مدارس

چاپ دیجیتال آنلاین لوتوس آماده عقد قرارداد با سازمان شما با توجه به تیراژ و نیاز پرینت رنگی شما با قیمت توافقی با بهرین کیفیت و مناسبترین قیمت می باشد. با ما تماس بگیرید!

فرم ارسال پیام

3 + 0 = ?

چاپ دیجیتال لوتوس

برخی از مشتریان محترم چاپ دیجیتال لوتوس