150+

سازمان و ادارات همکار

1,519,157

صفحه پرینت سیاه و سفید ارزان آنلاین انجام شده

20+ نوع

تنوع خدمات

6+ سال

تجربه کاری

مزایای سفارش پرینت سیاه و سفید ارزان و آنلاین فوری در لوتوس

چاپ دیجیتال لوتوس

 ارسال در کوتاهترین زمان ممکن

پس از سفارش چاپ پرینت سیاه و سفید، بصورت فوری آن را آماده نموده و تحویل مامور ارسال میدهیم. در تهران و کرج تحویل سفارشات به صورت اکسپرس نیز امکان پذیر است.

چاپ دیجیتال لوتوس

استفاده از متریال با کیفیت عالی

برای پرینت سیاه و سفید، از کاغذهای استاندارد 80 گرم استفاده میکنیم. همچنین میزان کیفیت چاپ و استفاده از تونر در حد استاندارد قرار داشته که این امر موجب میشود یک کار با کیفیت به شما تحویل دهیم.

چاپ دیجیتال لوتوس

ثبت سفارش و برآورد هزینه آنلاین

به راحتی و با چند کلیک سفارش خود را در سایت پرینت سیاه و سفید ارزان لوتوس بصورت آنلاین ثبت نموده، با وارد نمودن جزئیات، از قیمت کار اطلاع حاصل کنید و فایل موردنظر برای چاپ را آپلود نمایید.

چاپ دیجیتال لوتوس

قیمت های استثنایی

ما کلیه سفارشهای چاپی از جمله پرینت سیاه و سفید شما را با یک چندم نرخ رسمی اتحادیه آماده و ارسال میکنیم. ما فقط ادعا نمیکنیم، نرخ رسمی اتحادیه برای سال 1401 را ببینید.

چاپ دیجیتال ارزان لوتوس

مختصری درباره پرینت سیاه و سفید ارزان و آنلاین لوتوس

پرینت سیاه و سفید به نسبت پرینت رنگی قیمت بسیار مناسب تری داشته و معمولا برای کارهای روزمره، جزوات دانشجویی، اغلب کتابها و مدارک از این نوع پرینت استفاده میشود. علت ارزان بودن این پرینت، ارزان تر بودن مواد مصرفی آن از جمله تونر و همچنین ارزان تر بودن دستگاه، قطعات مصرفی و همچنین پایین تر بودن تکنولوژی آن نسبت به پرینتهای رنگی می باشد.

درصورتیکه مدارک شما اسناد قدیمی بوده و وضوح کمی دارد، حتما توصیه میشود به منظور دریافت بهترین کیفیت از پرینت رنگی ارزان آنلاین استفاده کنید.

مجموعه چاپ لوتوس با در اختیار داشتن دستگاه های چاپ سیاه و سفید دیجیتال و جوهرافشان قادر است انواع مختلف چاپ را بر روی کاغذهای مختلف (تحریر، گلاسه، فتوگلاسه، کوتد) در ابعاد مختلف در اختیارتان قرار دهد.

کلیه خدمات چاپ کتاب، جزوات دانشجویی، داکیومنت و اسناد شرکتها و سازمانها با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت بصورت آنلاین و فوری قابل انجام می باشد.

مزایا

  • ارزان بودن
  • به صرفه بودن در حجم بالا
  • انجام کپی و پرینت با سرعت بالا
  • خودکار بودن کپی و پرینت به صورت دو رو

معایب کپی و پرینت سیاه و سفید

  • کیفیت پایین تر نسبت به رنگی
  • وضوح کمتر نسبت به رنگی
  • مشخص نبودن جزییات برای پرینت عکس

پرینت سیاه و سفید دیجیتال در ایران توسط دستگاههای صنعتی مختلفی از برندهای مختلف نظیر ریکو آفیشیو، زیراکس، کانن استفاده میشود. معروف ترین و پرکاربردترین مدلهای این دستگاهها ریکو آفیشیو mp8000 و سری mp7000 می باشد. برند زیراکس نیز دارای دو مدل پرطرفدار سری 57 و 58 می باشد که در ایران مقبولیت زیادی پیدا کرده است. تفاوت دستگاههای زیراکس و آفیشیو به نوع طراحی آنها بازمیگردد. برای مثال یکی از مزایای دستگاه زیراکس یونیتی بودن قطعات آن است، یعنی درصورت خرابی میتوان آن قسمت را به راحتی از دستگاه خارج نموده و با قطعه جدید تعویض نمود، درصورتیکه این کار در دستگاههای ریکو امکان پذیر نیست.

این دستگاههای با سرعتهای متفاوتی به بازار عرضه شده اند، اما عموما توانایی چاپ 65 الی 75 برگ تک رو در دقیقه را دارند. یکی از قابلیت های مهم و جدید اضافه شده در دستگاههای زیراکس سری 58 و ریکو جدید امکان اسکن یکباره پشت و روی کاغذ از ADF می باشد که این امر سرعت کپی جزوه ها و مدارک را به شدت بالا می برد و امکان چروکیدگی و خرابی آنها را کاهش می دهد. مدلهای بالاتری از این دستگاهها نیز وجود دارند، اما هزینه دستگاه و تعمیر و نگهداری آنها به مراتب بالاتر می باشد و به علت شرایط تحریمی به صرفه نمی باشد. برند زیراکس اگرچه قبلها بسیار معروف بود، اما رقیب سرسخت آن یعنی ریکو در این سالها جای آن را تنگ نموده است. با اینحال در سالهای اخیر با واردات برخی از مدلهای دستگاههای زیراکس سهم این برند در بازار کشورمان پررنگ تر شده است.

همچنین امکان سفارش پلات و لمینت آنلاین و بنر آنلاین و اعلامیه ترحیم آنلاین نیز فراهم می باشد.

ممکن است به نظر برسد که چاپ اسناد سیاه و سفید از هیچ رنگی استفاده نمی کند. با این حال، چاپ خاکستری در واقع از جوهر رنگی یا کارتریج تونر در ترکیب با سیاه استفاده می کند. هنگام چاپ در مقیاس خاکستری، چاپگر از کارتریج رنگی برای تولید سایه های مختلف خاکستری استفاده می کند.

از طرف دیگر، هنگامی که به صورت تک رنگ (سیاه و سفید) چاپ می کنید، چاپگر شما فقط به دو رنگ نیاز دارد. از جوهر سیاه یا کارتریج تونر برای تولید رنگ‌های سیاه و خاکستری استفاده می‌کند و برای ایجاد رنگ سفید، فضاهای خالی روی کاغذ باقی می‌گذارد.

یکی از تفاوت های قابل توجه بین تک رنگ و خاکستری این است که چاپگر رنگی می تواند به صورت تک رنگ و خاکستری چاپ کند، اما چاپگر تک رنگ نمی تواند در مقیاس خاکستری چاپ کند.

نظرات مشتریان

سفارش جزوات سیاه و سفید خود را که شامل هزاران برگ در طی مدت چندین ساله تحصیلم را به مجموعه لوتوس واگذار کردم و آنها همیشه به سرعت جزوات را سیمی شده و مرتب برایم ارسال کردند.

تراکت، بروشور و کاتالوگهای رستوران تحت فعالیتم رو به این مجموعه سپردم و رضایت داشتم.

بنده مدتها هست با لوتوس کار میکنم، سفارشات مدرسه رو براشون میفرستم و با قیمت مناسب و زمان سریع تحویل میگیرم.

همکاری با سازمانها، ادارات، موسسات و مدارس

چاپ دیجیتال آنلاین لوتوس آماده عقد قرارداد با سازمان شما با توجه به تیراژ و نیاز پرینت سیاه و سفید شما با قیمت توافقی با بهرین کیفیت و مناسبترین قیمت می باشد. با ما تماس بگیرید!

فرم ارسال پیام

3 + 1 = ?

چاپ دیجیتال لوتوس

برخی از مشتریان محترم چاپ دیجیتال لوتوس