150+

سازمان و ادارات همکار

1151+

متر چاپ پلات و لمینت آنلاین انجام شده

20+ نوع

تنوع خدمات

6+ سال

تجربه کاری

مزایای سفارش چاپ پلات و لمینت آنلاین در لوتوس

چاپ دیجیتال لوتوس

 ارسال در کوتاهترین زمان ممکن

پس از سفارش چاپ پلات و لمینت آنلاین ، تا حد امکان در سریعترین زمان آن را آماده نموده و تحویل مامور ارسال میدهیم.

چاپ دیجیتال لوتوس

استفاده از رول با کیفیت عالی

در انجام چاپ پلات و لمینت آنلاین، از رول های تحریر، کوتد و گلاسه استاندارد استفاده میکنیم. همچنین رولهای لمینت مات و براق دارای کیفیت مناسبی می باشند تا رضایت شما مشتریان محترم جلب گردد.

چاپ دیجیتال لوتوس

ثبت سفارش و برآورد هزینه آنلاین

به راحتی و با چند کلیک سفارش خود را در سایت چاپ پلات و لمینت آنلاین لوتوس بصورت آنلاین ثبت نموده، با وارد نمودن جزئیات، از قیمت کار اطلاع حاصل کنید و فایل موردنظر برای چاپ را آپلود نمایید.

چاپ دیجیتال لوتوس

قیمت های استثنایی

ما کلیه سفارشهای چاپی شما را با یک چندم نرخ رسمی اتحادیه آماده و ارسال میکنیم. ما فقط ادعا نمیکنیم، نرخ رسمی اتحادیه برای سال 1401 را ببینید.

چاپ دیجیتال ارزان لوتوس

مختصری درباره چاپ پلات و لمینت آنلاین ارزان لوتوس

پلات چیست؟

برای کارهای چاپی بزرگتر از ابعاد A3 از اصطلاح پلات استفاده میشود. پلاتر دستگاهی است که کار پلات را با آن انجام میدهند. معمولا عرض این دستگاه 106cm می باشد. این بدین معنی است که این دستگاه قادر به چاپ در عرض ماکزیمم 106 سانتی متر و طول دلخواه می باشد.

دستگاههایی که در ایران از آن برای انجام پلات استفاده میشود عمدتا برند hp می باشند. بیشترین مدلی که در ایران محبوب شده مدل T790 می باشد. این پلاتر 6 رنگ بوده و قادر است تصاویر را با جزئیات بیشتری چاپ کند. البته برند اپسون هم پلاترهای خوبی دارد اما در ایران از آن کمتر استفاده میشود.

اهمیت پلات 6 رنگ

اغلب دستگاههای پلاتر بخصوص قدیمی تر ها 4 رنگ می باشند. یعنی 4 رنگ اصلی دارند و رنگهای تصویر شما را با ترکیب این 4 رنگ تولید میکنند. دستگاههای به روز دارای 6 و 8 رنگ بوده، بدین معنی که قادر به چاپ تصاویر با رنگهای دقیق تر و زنده تری می باشند، چرا که رنگهای بیشتری در دسترس آنهاست.

لمینیت چیست؟

پس از اینکه چاپ پلات انجام شد، برای محافظت از آن در برابر رطوبت، پارگی، کم رنگ شدن و نصب آن بر روی استند میتوان آن را لمینت نمود. لمینت فرآیندی است که طی آن پلات در پوشش پلاستیکی مخصوصی قرار میگیرد و از دستگاه لمینیتور با حرارت بالا عبور میکند. لمینت عمر پلات را افزایش میدهد و نمای بسیار زیباتری به آن میدهد.

انواع لمینت

2 نوع لمینت کاربرد دارد. لمینت مات و لمینت براق که هرکدام طرفداران خاص خود را دارد. همانطور که از اسم آن برمی آید، لمینت براق پلات را شفاف تر و براق تر نموده و لمینت مات یک جلوه مات به کار می دهد.

مجموعه چاپ لوتوس با در اختیار داشتن دستگاه های چاپ پلات و لمینت قادر است انواع مختلف چاپ را بر روی کاغذهای مختلف (تحریر، گلاسه، فتوگلاسه، کوتد) در ابعاد مختلف در اختیارتان قرار دهد.

نگران پرینت عکس های یادگاری خود نباشید، با چاپ پلات و لمینت با کیفیت بر روی انواع کاغذها می توانید همه عکس های یادگاری خود را در ابعاد بزرگ و قابل نصب روی استند داشته باشید،تا لحظه ها را با خیالی خوش مرور کنید.

علاوه بر چاپ بر روی کاغذهای گلاسه و فتوگلاسه می توان با لمینت کردن عکس ها ماندگاری بیشتری به آن ها بخشید.

از تفاوت قیمتها تا حدودی می توانید نیاز خود را مشخص نمایید. برای مثال با کیفیت ترین کار روی مقوای کوتد و گلاسه انجام میشود. تفاوت آنها در مات بودن و براق بودن می باشد، بدین معنی که مقوای کوتد مات بوده و کاغذ گلاسه براق و روغنی می باشد. چاپ بر روی کاغذ کیفیت کمتری داشته و بعلت ضخامت کم کاغذ، امکان پاشش رنگ کمتری بر روی آن مقدور می باشد، چرا که پاشش رنگ بیش از حد موجب چروکیدگی کاغذ خواهد شد.

پس شما با توجه به این توضیحات میتوانید نوع جنس کار خود را انتخاب نمایید. از نظر قیمتی گلاسه، کوتد و کاغذ به ترتیب بیشترین به کمترین قیمت را دارند.

توجه بفرمایید که برای ابعاد کوچکتر از A3 از سرویس پرینت رنگی ارزان و یا پرینت سیاه و سفید استفاده کنید.

چاپ پلات و لمینت آنلاین

نظرات مشتریان

مدتهاست با لوتوس همکاری میکنم و به آنها سفارش اقلام مورد نیاز شرکت نظیر سربرگ، کارت ویزیت، فاکتور و … میدهم و همواره با کار با کیفیت و تحویل به موقع رضایت داشتم.

تراکت، بروشور و کاتالوگهای رستوران تحت فعالیتم رو به این مجموعه سپردم و رضایت داشتم.

بنده مدتها هست با لوتوس کار میکنم، سفارشات مدرسه رو براشون میفرستم و با قیمت مناسب و زمان سریع تحویل میگیرم.

کلیه چاپهای پلات و انجام لمینت آن را به لوتوس سپردم. نه تنها قیمت مناسبی دارند، بلکه از کیفیت و کار تحویلی نیز راضی بودم.

همکاری با سازمانها، ادارات، موسسات و مدارس

چاپ دیجیتال آنلاین لوتوس آماده عقد قرارداد با سازمان شما با توجه به متراژ و نیاز چاپ پلات و لمینت آنلاین شما با قیمت توافقی با بهرین کیفیت و مناسبترین قیمت می باشد. با ما تماس بگیرید!

فرم ارسال پیام

7 + 1 = ?

چاپ دیجیتال لوتوس

برخی از مشتریان محترم چاپ دیجیتال لوتوس